Кожен департамент сервісного персоналу має свій список посад та позицій. Втім, щодо випадків, коли необхідно підтвердити документи, правила будуть однаковими для всіх.
Посада, яку займає працівник готельного сервісу, не буде конвенційною. З цієї причини до них застосовуються мінімальні вимоги щодо необхідних документів. А саме:
- паспорт моряка (тут можна дізнатися докладніше);
- закордонний паспорт для транслітерації ПІБ;
- сертифікат НБЖС;
- сертифікат “Охорона судна для всіх моряків”;
- пасажирський сертифікат.
Це мінімальний пакет документів, що дозволяє працевлаштуватися на судно до сервісного департаменту. Деякі компанії вимагають додаткові сертифікати, але їх варто робити тільки якщо це прохання озвучив менеджер організації, в якій планується працевлаштування. На судах великих компаній завжди можна знайти тренажерний центр з усіма необхідними курсами на випадок, якщо виникне потреба у проходженні.
Деякі компанії можуть вимагати разом із “Пасажирським сертифікатом” сертифікат Crowd management. Однак у переліку курсів «Пасажирського сертифікату» є одразу кілька курсів, зокрема «Crowd management». Варто уточнювати цей нюанс у свого менеджера і не робити документів, які виявляться зайвими.
Морський обслуговуючий персонал перебуває у переліку посад Міжнародної морської конвенції, що передбачає, крім основних морських документів, які описувалися вище, наявність диплома робочої кваліфікації. Щоб отримати його, необхідно:
- проходження повного курсу навчання у навчальному центрі;
- підтвердження кваліфікації у «Морській адміністрації»;
- отримання робочого диплома у дипломно-паспортному відділі адміністрації порту.