Шановні моряки, ми продовжуємо консультувати і допомогати вам! У єдності наша сила. Слава Україні! 

Паросилові установки

Паросилова установка Steam turbine — установка, що перетворює тепло палива, що спалюється, в механічну енергію за допомогою пари, а механічну енергію в електричну енергію за допомогою генераторів електричного струму.

Принципова конструкція паросилової установки являє собою один паровий котел і один паровий двигун, або групу парових котлів і кілька парових двигунів. Також, вона включає допоміжні механізми та прилади, що регулюють та спрямовують її роботу.

Існують паросилові установки, що складаються з парових котлів, парових турбін, конденсаційних установок. Сучасні паросилові установки мають блоки котел-турбіна, але ці блоки не пов’язані між собою парою та водою. Такі установки мають короткі паропроводи та найменшу кількість арматури та відрізняються високими параметрами пари.

На судах паросилові установки зарекомендували себе дуже ефективно, часто використовуються lpg і lng. Проте, через складне обслуговування, дорогу вартість та невелику кількість фахівців, які вміють працювати з даним обладнанням, ПСУ стають все менш популярними при будівництві нових пароплавів.

Для роботи на суднах із паросиловими установками механікам необхідно знімати обмеження у підтвердженні до робочого диплому. Нижче ми розберемо, що потрібно для зняття обмеження та які вимоги до досвіду для присвоєння ПСУ або ГТУ (газотурбінна установка).

 

Процедура зняття обмежень вахтовому механіку

Для роботи на посаді вахтового механіка на суднах, яких головна енергетична установка є ПСУ або ГТУ потужністю понад 750 кВт, потрібно мати стаж роботи на судах з ПСУ або ГТУ не менше шести місяців у складі машинної команди та виконанням обов’язків з несення вахти під керівництвом вахтового механіка.

Тут хочеться звернути увагу на посаду, де потрібно напрацювати досвід. Досвід має бути напрацьований на посаді моториста. Після напрацювання досвіду, необхідно подати документи на верифікацію до інспекції з питань дипломованої та підготовки моряків, пройти іспит ДКК та, після отримання протоколу, обміняти його на нове підтвердження в одному з дипломно-паспортних відділів морської адміністрації.

Процедура зняття обмежень механіки першого розряду до 3000 кВт

Для роботи на посаді механіка першого розряду на суднах з енергетичною установкою ПСУ або ГТУ до 3000 кВт, механікам другого розряду необхідно мати стаж роботи на суднах з ПСУ або ГТУ потужністю понад 3000 кВт не менше 12 місяців на посаді другого механіка.

Після напрацювання досвіду та його верифікації в особистому кабінеті моряка, необхідно подати документи до інспекції з питань підготовки та дипломування моряків, скласти іспит ДКК та, після отримання протоколу про успішну здачу, обміняти його у дипломно-паспортному відділі капітанії порту на нове підтвердження зі знятими обмеженнями.

Процедура зняття обмежень механіку другого розряду

Для роботи на посаді другого механіка на суднах з головною енергетичною установкою ПСУ або ГТУ потужністю понад 3000 кВт, механікам першого та другого розряду потрібно мати досвід не менше 9 місяців на посаді вахтового механіка на суднах з ПСУ та ГТУ потужністю понад 3000 кВт, з яких не менше 6 місяців на посаді третього механіка.

Після напрацювання досвіду та його верифікації в особистому кабінеті моряка, необхідно подати документи до інспекції з питань підготовки та дипломування моряків, скласти іспит ДКК та, після отримання протоколу про успішну здачу, обміняти його у дипломно-паспортному відділі капітанії порту на нове підтвердження зі знятими обмеженнями.

Процедура зняття обмежень механіку другого розряду до 3000 кВт

Для роботи на посаді механіка другого розряду на суднах з енергетичною установкою ПСУ або ГТУ до 3000 кВт, механікам третього розряду необхідно мати стаж роботи на судах з ПСУ або ГТУ не менше 12 місяців на посаді вахтового механіка, з яких 6 місяців на посаді третього механіка.

Після напрацювання досвіду та його верифікації в особистому кабінеті моряка, необхідно подати документи до інспекції з питань підготовки та дипломування моряків, скласти іспит ДКК та, після отримання протоколу про успішну здачу, обміняти його у дипломно-паспортному відділі капітанії порту на нове підтвердження зі знятими обмеженнями.

Процедура зняття обмежень старшому механіку

Для роботи на посаді старшого механіка на суднах з головною енергетичною установкою ПСУ або ГТУ потужністю понад 3000 кВт, механікам першого розряду потрібно мати досвід не менше ніж 9 місяців на посаді другого механіка на суднах з ПСУ або ГТУ потужністю понад 3000 кВт.

Після напрацювання досвіду та його верифікації в особистому кабінеті моряка, необхідно подати документи до інспекції з питань підготовки та дипломування моряків, скласти іспит ДКК та, після отримання протоколу про успішну здачу, обміняти його у дипломно-паспортному відділі капітанії порту на нове підтвердження зі знятими обмеженнями.

 

У вас залишилися питання чи вам потрібна більш розгорнута консультація? Залишіть заявку і ми зв’яжемося з вами зараз.

Залишились питання?
Ми з радістю вам допоможемо!

Опишіть коротко свою ситуацію та отримайте відповідь

    Ваш телефон потрібен нам тільки для зв'язку з вами, щоб уточнити питання або відразу відповісти. Натискаючи кнопку, ви погоджуєтесь з нашою політикою конфіденційності даних.