Шановні моряки, ми продовжуємо консультувати і допомогати вам! У єдності наша сила. Слава Україні! 

Електроний кабінет моряка

Електронний кабінет моряка – ще один крок до реалізації програми “Держава у смартфоні”.

На даний момент, за допомогою електронного кабінету, кожен моряк може:

  • користуватися цифровими документами;
  • подавати онлайн заявки на державні послуги кілька кліків;
  • завантажувати свої цифрові документи (сертифікати, робочий диплом та підтвердження)

Паперові та пластикові оригінали документів тепер можна залишити вдома.

Незважаючи на те, що електронний кабінет моряка було створено та заплановано як нововведення, яке полегшує життя морякам, досі воно викликає неоднозначні емоції у українських моряків.

З моменту створення, електронний кабінет моряка зазнавав значних змін у бік покращення якості своєї роботи: змінювався зовнішній вигляд, доступність викладу інформації, додався новий функціонал та значно доопрацьовано технічну підтримку кабінету.

На момент написання цього матеріалу, кабінет моряка є мобільним додатком, який кожен моряк може встановити собі на телефон або планшет. Програма доступна для завантаження як на платформі iOS, так і Android.

Які документи та дані необхідно надати моряку для реєстрації у додатку “Кабінет моряка”?

  • Громадянський паспорт. Потрібні всі сторінки з фотографіями + сторінка з останнім актуальним місцем реєстрації.

    Якщо паспорт у вас нового зразка (ID-карта), у такому разі вам знадобиться паспорт та виписка з єдиного державного реєстру із зазначенням місця вашої реєстрації.

  • Ідентифікаційний номер платника податків.
  • Актуальний номер мобільного телефону українського оператора мобільного зв'язку. На номер телефону, який ви вкажете при реєстрації, буде надсилатись код для авторизації при внесенні змін у ваші персональні дані та при вході до програми.

Як відбувається реєстрація в електронному кабінеті моряків?

Поетапна інструкція:

  • Завантажити на свій пристрій (телефон або планшет) мобільний додаток "Кабінет моряка".
  • На сторінці "авторизація", яка з'явиться перед вами, необхідно вказати свій актуальний номер мобільного телефону українського оператора мобільного зв'язку. Система перевірить за номером телефону, чи ви були зареєстровані раніше і, якщо ні, перекине на подальші поля реєстрації в кабінеті моряка.
  • Друга сторінка реєстрації призначена для внесення ваших персональних даних: ПІБ, повна дата народження, адреса електронної пошти.
  • На третьому етапі реєстрації слід внести свої паспортні дані. Коректно заповніть серію та номер паспорта. Також прикріпіть якісні скани сторінок документа, які запросить система.
  • Четвертий етап – заповнення ідентифікаційного номера платника податків та прикріплення якісного скана документа.
  • Після заповнення всіх цих даних ви побачите повідомлення про те, що заявка на реєстрацію надіслана і вам слід очікувати підтвердження. Зазвичай, реєстрація відбувається протягом 24-х годин із моменту формування заявки. Коли ви будете зареєстровані, вам надішле повідомлення на електронну пошту або повідомлення на телефон.

Якщо у вас виникають труднощі в процесі реєстрації кабінету моряка або ж ви хочете отримати комплексну консультацію щодо повного функціоналу електронного кабінету моряка, персональний менеджер зможе проконсультувати вас особисто в офісі або онлайн.

Залишились питання? Ми з радістю допоможемо!

Опишіть коротко свою ситуацію та отримайте відповідь

    Ваш телефон потрібен нам тільки для зв'язку з вами, щоб уточнити питання або відразу відповісти. Натискаючи кнопку, ви погоджуєтесь з нашою політикою конфіденційності даних.