Моряк, рано чи пізно, стикається з питанням верифікації напрацьованого досвіду в кабінеті моряка. Перше присвоєння звання, оновлення робочих документів за стажем, присвоєння вищого звання, отримання документів про розширену підготовку для роботи на танкері чи отримання свідоцтва робочої кваліфікації – для цього необхідно пройти процедуру верифікації стажу.
Вимоги до стажу відрізняються залежно від кінцевого результату, який вам необхідно отримати. Наприклад, з докладними вимогами до стажу моряків для присвоєння робочих документів, ви можете ознайомитись у цьому матеріалі на нашому сайті:
У цій статті ми хотіли б розглянути причини відхилення стажу в особистому кабінеті моряка, поширені помилки моряків при його верифікації, а також розберемо проблеми, з якими стикається моряк під час верифікації стажу, та шляхи їх вирішення.
Чого категорично не можна робити?
Давати заповнювати свій документ іншим членам екіпажу. Послужна книжка заповнюється самим моряком. Так ви зможете мінімізувати ризик помилок через недбале ставлення до заповнення послужної.
Якщо при заповненні даних про контракт, ви припустилися помилки, треба перегорнути сторінку і заповнити контракт на чистому розвороті послужної. Так можна робити доти, доки не закінчиться послужна книжка.
У послужній ставиться тільки суднова печатка, на ній має бути мінімум два параметри судна і більше (як правило, це назва судна, прапор, назва компанії, тоннаж судна тощо). Печатки, у яких є напис “master”, не є судновою. Такі печатки можуть стояти поруч із судновою, як засвідчення підпису капітана, але контракти, у яких лише печатка майстра, відхилять.
Ви можете отримати безкоштовну консультацію у наших
менеджерів. За необхідності заповніть форму
на сайті або передзвоніть нам.
Наприклад, матросу другого класу на судні вказують у рядку посаду АB. Також, в офшорі дуже часто трапляються випадки, коли займана посада вища за рівень робочого диплома. Не підійде для верифікації і той стаж, який ви напрацювали на суміжній посаді, наприклад матрос-зварювальник.
Рекомендуємо під час заповнення вказувати посаду, яка відповідає вашому робочому диплому. Якщо ви займаєте посаду нижче за рівень вашого робочого диплома, це не вважається помилкою. Цей стаж не буде зарахований для поновлення чи присвоєння робочих документів, але верифікацію він пройде.
Найчастіше такі питання виникають у курсантів та людей, які закінчили курси у навчально-тренажерному центрі для отримання сертифікатів робочої кваліфікації.
Без сертифікатів, зазначених у переліку для проходження практики, ви не можете напрацьовувати стаж та досвід. Якщо у вас в особистому кабінеті немає сертифікату НБЖС, то ви не маєте права бути навіть практикантом на каботажних та портових судах. Якщо у вас все-таки є сертифікат у фізичному вигляді, але немає в кабінеті – зверніться до навчально-тренажерного центру, який його видав, і нехай вам його внесуть до кабінету.
Часто єдиним шляхом рішення залишається лише вчитися с початку. У нас ви завжди зможете отримати консультацію та уберегти себе від подібних помилок. Залишіть запит та наші менеджери зв’яжуться з вами.
Нагадуємо, що під час рейсу не можуть бути видані сертифікати, паспорти, медкомісії, послужні книжки.
Такі ситуації зазвичай бувають у курсантів вищих навчальних закладів, які забувають, що вони перебувають на практиці, оскільки ходять на неї за графіком з перервами.
Скан має бути чітким, без зайвих предметів, заломів та засвітів. Якщо ваш стаж відхилено з цієї причини, зробіть новий якісний скан та завантажте контракт на верифікацію заново.
З нашої практики, 92% стажу заповнюється з помилками. Відповідно весь цей досвід, який вирушає на верифікацію до Інспекції – відхиляють. Не використовуйте метод на авось, це не працює. «Завантажу, подивимося» закінчується зазвичай відхиленням. Не ризикуйте, запишіться на консультацію. Ми подбаємо і знайдемо рішення у вашому питанні, навіть коли ви у рейсі.
Убережемо вас від помилок та відхилення стажу